החל מ 20:00

אולפן המזקקה

שושן 3

רפובליקת פנטזיות

האמנית דנה זהבי משתלטת על אולפן המזקקה עם עבודת וידאו של דמיון והתנגדות. העולם הקסום של דיסני מתמזג עם המציאות המורכבת על ידי החלפת השמע המקורי של סצנות אייקוניות, וכך מתוך הישן נוצרת הצעה לעולם חדש, המאתגר ונשען על רעיון הפנטזיה- נשיקת אהבת האמת, התקווה, השלום, האהבה, החיים יחד בהרמוניה. האם נגיע לHappy Ending?

20:00

המזקקה

שושן 3

אלונה הבר במופע להקה

אלונה הבר מגיעה למזקקה לקחת אותנו למסע מעמיק של גילוי עצמי והשתקפות. קולה הייחודי והסאונד האלקטרוני ישלחו אותנו בצלילה חופשית הישר אל רבדיה של מוזיקה המתקיימת בטווח שבין פופ לטריפ-הופ, לרוק, להשפעות מג'אז ומוזיקה אפריקאית, וכך יוצרת שפה משלה. יחד עם רותם אסולין על הקלידים תביא לנו אלונה הופעה עם שירים מאלבומה החדש ״אהבתפוז״ שחבל לפספס.

21:00

מזקקה

שושן 3

עמית אור מארחת את בן גולן

המוזיקאית עמית-אור מגן תעלה על במת המזקקה במופע להקה עם שירים מהאלבום שבדרך. אורח אחד מיוחד, בן גולן, (להקת TREE, ואלבומו הראשון 'עכשיו': "שיר שקיעה", "עד האופק" ועוד..) יגיע עם שירים ישנים וחדשים ויחבור לעמית-אור למופע של הזמן הזה. תנו למסע של חברי הלהקה להדהד גם אצלכם ולחבר אתכם לשפה האוניברסלית של המוסיקה. הלהקה: עמרי אפרת על הבס, עודד רבי אקוסטית, יוראי רבאון על התופים ובן גולן על חשמלית.

22:00

מזקקה

שושן 3

זיו ברשי

זיו בראשי מגיעה למזקקה לערב של אהבה ומלחמה בלואו פיי קסום וסאונד אלקטרוני, בהופעה על הספקטרום שבין מתוק למר, בין רוך וקושי, אופטימיות לכאבי לב. זיו תעטוף אותנו עם השפעות של בוסה נובה ורוק פסיכדלי בערב שיכלול שירים מהאלבום ״יש המון״ כמו גם שירים מאלבומה הבא, שמתוכו יצאו כבר שני שירים לאוויר העולם, ״אם הכל עובר״ ו״אני רוצה להתחתן במלחמה״, בליוויו של גיא גפן על הקסיו.

21:00

שושנה בר

שושן 7

OHAD

אוהד אלקובי הוא מפיק, נגן כלי מיתר ודיג׳יי, ובשאון חורף הזה הוא מגיע לשושנה עם עוּד החשמלי להביא לנו תקלוט אתני אלקטרוני מקפיץ ומיוחד עם טראקים מקוריים בשילוב מופע לייב של נגינת עוּד וכלים שונים מרחבי העולם. קצב שמזיז את הגוף ומחבר את הנפש.

החל מ 20:00

מחוץ לשושנה

שושן 7

פרח בר

אורות המקרן של עידו הגין, בוגר מחלקת וידאו בבצלאל, יטפסו אל מעל קירות בר השושנה וייצרו אריג חי, נע, נושם וצומח. עבודת מיפוי וידאו שיופיה ימלא את קצה מתחם שושן ויגרום לנו לשכוח את עצמנו בבהייה אל תוך הצמחייה המאירה.

החל מ 20:00

מחוץ לשושנה

שושן 7

PING PONG

הירשמו לטורניר פינג פונג רחוב בהנחייתה של מאמנת העל דנה גבריאלי והצטרפו למשחק בין שתי קבוצות. כל קבוצה מקבלת מילה, והן משחקות ביניהן עד הניצחון. הקבוצה המנצחת תזכה במתנות שאון חורף ובטפיחה על השכם.

החל מ 20:00

לובי בניין האחים ישראל

שלומציון המלכה 18

פריחה

הידעתם/ן שמוסיקה ומחול פורחים גם ממעמקי בניין האחים ישראל? בלב מרצפות השיש והאבן , בין החנויות וחלונות הראווה עלה וצמח סינכרון חדש בין האחיות סלומונס לאחים ישראל כשאליהן מצטרפת האחות על מלא וסיליסה מוכוב עם עיצוב פרחים בחלל שכל כולו בנוי.
כשנכנסים ומתקרבים למדרגות הלוליניות פוגשים בעבודה רב תחומית מקורית וחדשה שנוצרה במיוחד עבור שאון חורף. העבודה מוצאת את המשותף בין התנועה, הצליל שיהדהד במרחב הקניון, ואינסטליישן פרחוני.
נועה סלומונס – צ׳לו
שירה סלומונוס – ריקוד
וסיליסה מוכוב – אינסטליישן

החל מ 20:00

בתיה – בית וינטג'

שלומציון המלכה 18

PRESENT

מגדת ההווה מגיעה לתווך לכם את הכאן והעכשיו שלכם באמצעות חפצים מן העבר! בתוך החנות "בתיה" – בית וינטג', בין חפצים מהממים, כדים, תמונות, רהיטים, בגדים, מחכה לכם סשן קריאה מיסטי בהווה. הכנסו אחד אחת, פיתחו את ליבכם ופיגשו את הקוראת בוינטג', הידועה גם בשם האמנית נעמי שלו. תנו לה ולאינטואיציה להוביל אתכם אל החפצים שידברו אליכם ויספרו את חייכם בהווה.

החל מ 20:00

סירא יוגה

שלומציון המלכה 18

גזר הדין של קפקא

בציון 100 שנה למותו של פרנץ קפקא, ובעקבות בקשתו לשרוף את כתביו לאחר מותו, אנסמבל בית ש"י עגנון בירושלים מגיע להתארח בסטודיו סירא יוגה לערב קריאה מומחזת ביצירת המופת של קפקא – "גזר הדין", אותה הגדיר הסופר כיצירה הגדולה ביותר שכתב.
בואו להאזין לדיאלוג אבסורדי בין אב לבנו שהולך ומתערבל לתוך מציאות בה אין היגיון, אין חוקים וגזר הדין ידוע מראש, בקולם של לייבּ לב לוין ואסף אופק. בהנחייתו של אופיר ליפשיץ נקרא גם במהלך הערב ביצירות נוספות של קפקא השופכות אור על כתיבתו החד-פעמית ועל המציאות הכאוטית בה אנו חיים.

*ההקראה תתקיים בשלושה סבבים בכל שעה עגולה ( 20:00, 21:00, 22:00 ) הגיעו בזמן.

20:15-21:30

סירא יוגה

שלומציון המלכה 18

יוגה

הארי אום נאמה שיווה יא
צוות סטודיו סירא יוגה הנהדרים מזמינים אותנו להשתתף בשיעור יוגה מחייה לגוף ולנפש. יובל רובינשטיין יעביר אותנו תרגול אשטנגה דינאמי, מסורתי, בו נעבוד על כינוס החושים פנימה ותנועה בסנכרון עם נשימה.
**ההרשמה הסתיימה**
אנא שימו לב כי מספר המקומות מוגבל

21:45

סטודיו 2

שלומציון המלכה 18

להרפות ולצלול

המוזיקאי והדיג'יי רני מגידו ירחף אל תוך חלל הסטודיו הקסום של הסירא יוגה וינעים את המרחב ואותנו במוזיקת אמביינט מקורית. זאת הזמנה פתוחה להגיע, לנחות לאט, להרפות ולצלול עמוק לעולם מרגיע ונעים של צלילים מרפאים.

החל מ 20:00

קקטוס 9

שושן 4

FunKamel

יוצאים למסע עם הגמלים. הפרוייקט של נריה אורבך ומוטי לנדסמן יזיז אותנו עם טכנו מלודי ואתני על טהרת המוזיקה האלקטרונית, בשילוב כלים מהעולמות האתניים על כלל גווניהם. מוזיקה מקורית וכן מוזיקה וקטעים שלא שוחררו מעולם שיקחו אותנו היישר למדבריות הקצב.

*הכניסה אל הקקטוס9 מגיל 22 ומעלה

החל מ 20:00

נאשוויל

ינאי 6

להסתפר

להסתפר זה לחתוך את מה שכבר לא רלוונטי, להשיל משהו יבש. אקט חיצוני שנכנס לנו לנפש. מחוץ למספרת נאשוויל נוטפת הסטייל יחכו לנו שתי דמויות, שני רבי-אמן, שהשיער והמספריים בידיהם כחומר ביד היוצר. האמנים אלה אלטרס ויואל רון, בוגרי בית הספר לתיאטרון חזותי, יספקו לנו פרפורמנס קומי-רציני שיעשה לכם חשק לפחות לעשות קצוות, אם לא לשנות את כל סגנון הפדחת.

20:00

פוסט הוסטל

כורש 3

רונה קינן

חמושה בשלל גיטרות, כלי הקשה, מכונות תופים ומפוחית, עם שירים שהפכו לחלק מפס הקול הישראלי, רונה באה לשאון חורף ומציעה לנו מבט אל לב השירים שלה בביצועים חשופים וכובשים, מהמקום הראשוני בעזרתו היא מייצרת דיאלוג בלתי אמצעי ומיוחד עם הקהל שלה.
בואו למסע עם שירים חדשים מתוך אלבומה השביעי, להיטים מתוך אלבומי הסולו הרבים שלה, דרך שיתופי הפעולה האייקוניים ועד לפרשנויות מיוחדות לקלאסיקות עבריות.

21:00

פוסט הוסטל

כורש 3

רותם בר אור

רותם בר אור, סולן להקת האנג'לסי, יברך את במת הפוסט הוסטל ואותנו בנוכחותו ובקולו הערב. רותם בא עם שירים מקוריים בעברית שבאים לתפקד על תקן גחליליות, לעזור לנו לעשות אור בתוך החושך, להיכנס באמת פנימה אל תוך מהותם של הדברים ולשיר תקווה ואמונה מתוכם. בואו להתרגש איתנו ביחד.

22:00

פוסט הוסטל

כורש 3

היללה

מוזיקה פולקלורית מקורית עם זמן ותנועה משלה בהופעה שמתפתחת כמו סיפור מיתולוגי, התכנסות בבית תפילה שבה הזמן הוא אחר. בשירים של כישוף בלתי נגמר של האדמה – עשב, ים, סלע, ברקים ורוח, הלהקה מבצעת לחנים על אהבה, געגועים והיפרדות. כישלון, זעם וצחוק.
במופע החדש של היללה ישירו לנו פסיכדליה סּופית מקורית בעברית במפגש של ג'אז, פיוט, סטוריטלינג, ושירי דבקות פרסיים שיעוררו זכרונות אבודים מהחורשה ומתחת לבלטות, ויזרימו דם חדש בתאי הלב.

החל מ 20:00

גלריה חוצות

יפו 19

הביתה

איך הופך סיפור לדימוי חי: ריקוד, שיר, חיבור?
דואט מחול וקול באלתור בין יצירות התערוכה. בואו כנסו אל מרחב בו תוכלו לכתוב זכרונות, חלומות וטעמים שהם בית. מסיפורי הקהל וסיפורי היצירות בתערוכה – תיוולד יצירת אמנות אודיו ויזואלית, חד פעמית, חיה. ליה עמית וגלעד זאב מבקשים ליצור הנגשה של האמנות החיה, אמנות המחול, הקול והחיבור – אל הרחוב. להפוך את מעשה האמנות למעשה השתתפותי, בו הקהל פעיל בהתהוות של יצירת האמנות.

החל מ 20:00

מדרגות האוצר

רחוב כורש

טקס זימון האור

המשוטט.ת הירושלמי.ת מוזמנת לעצור לרגעים מכושפים בזמן ובמרחב ולזמן משאלות של אור.
פרפורמנס טיקסי אינטרקטיבי של קרן אלה, מאיה שלו ואולגה גטמנסקי.

החל מ 20:00

רחבת טאקוס לואיס

שלומציון המלכה 11

מוזיקה מאנרגיית השמש

מערכת הסאונד הסולארית של האמן-מדען המשוגע אורי לשם הוטענה מוכנה לפעולה. אנרגיית השמש נרתמת לטובת מוזיקה גם בלילות הקרים של שאון חורף, ועכשיו רק נותר לבחור שיר או טראק מארגז התקליטים לראות (ולשמוע!) את המכונה המופאלה בפעולה.

החל מ 20:00

רחבת כפית

שלומציון המלכה 15

פ פי פיו פיות אמיתיות

הן רוצות שנדע:
"מי שמאמינה בפיות לא מפחדת
את האמונה היא שומרת
ולנו יש את קסם העולם
והוא שומר עלינו ומושלם"

הפיות AKA דורין גל, דנה גזית, סיון אייל, עדן דגני ונויה סופר, ימלאו את המרחב הציבורי בנצנצים ורודים, כישופים ומיקרו-רייב קסום ומופלא!
כי פ פי פיו פיות אמיתיות

החל מ20:00

רחוב ינאי

ינאי 4

האולפן החי של דורי בן זאב

שדרן הרדיו הפטפטן דורי בן זאב [כאן 88] יפגש עם דביבון הלילה הנעלם עמרי דה לה רותם [פונדק 22] על עמדת דיג'יי ברחוב ינאי. בין תקלוט טראש לעמדת שידור, יביא דורי עוד מהרוח של תכנית הרדיו שבמשך עשור היוותה תרופה ידועה עם מוזיקה מכל הצבעים המאפשרת שפיות, הומור וחופש.
במפגש חסר תקדים יחבור השועל הותיק דורי לשועל המקומי עמרי, יוצר ירושלמי ומפיק רדיקלי, ואין לדעת מה יקרה. נראה איך יסתדרו!

20:00

שושן פינת כורש

שושן 1

DJ MAYIMM באוטו זאזא

MAYIMM מגיעה על משאית שתחמם לנו את האווירה ואת הלב עם ביטים שעושים נעים נעים, צלילים של מים ושירים
שמזיזים את הגוף. מוסיקה מכאן ומהעולם וגם להיטים מכל הזמנים.

החל מ 20:00

ברחוב

שלומציון המלכה 14

In the name of Love וידאו מאפינג

אמן הוידאו VJ PlanktON וחברים מסטודיו אורגנוז חושפים טפח מהסודות שמתחבאים בקירות העיר. בשבילכם זה בניין, בשבילם זה קאנווס לא לבן. ככל שהקנוואס לא חלק, העניין של אורגנוז גובר. בואו לראות את הטכנולוגיה מאירה ומעירה את האבן הקרה.

החל מ 20:00

שלומציון המלכה פינת כורש

שלומציון המלכה 1

פעולות לתיאור "מקום"

האמן הרב תחומי שלום חי בוחן את המרחב בשאלות על חיבור ומשמעות במיצג של פעולת קשירה וסאונד. שלום מייצר חיבורים של עצמים הקיימים במרחב הציבורי בעזרת חוט לבן ואט אט הופך את זירת הכיכר המעויינת לסבוכה וחומרית. הקשרים הופכים מוחשיים ומקבלים צורה משל עצמם המגדירה גבולות מחדש. עבודת הסאונד הנלווית תיגע בחומרי, ההיסטורי, אישי , רגשי, חוויתי, אמוני וגאוגרפי של ה"מרחב" ותרחיב את האופן שבו נזהה את הכיכר, עד להכרות מחודשת פעם אחר פעם.